piątek, 8 kwietnia 2022

Wesołego Alleluja.

 

Witajcie, przychodzę do Was dzisiaj z kartkami wielkanocnymi, wszak za tydzień już Święta.

Moje kartki znów są proste. Ostatnio w mojej duszy właśnie tak gra. 

No i co tu dużo kryć, właśnie na prostych pracach idealnie widać którego agateriowego produktu do ich stworzenia użyłam i jak idealnie się ten produkt tutaj sprawdził.

Moje karteczki są jajeczkowe. 

To właśnie jajeczka przyozdobiłam wzorami odbitymi przez maskę za pomocą pasty modelującej. Jajeczka mają na sobie wzór i z maski Szachownica, i wzór maski Jodełka 2, i wzór maski Kropki, i wzór maski Kropki 1 a także wzór ulubionych przeze mnie Stokrotek.

Na koniec użyłam cudownie napisanego stempelka "Wesołego Alleluja".





No i to tyle. 

Niby takie proste karteczki, a tyle fajnych produktów można było do ich stworzenia użyć.

Użyte materiały: 








Pozdrawiam Was ciepło, Jola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...