piątek, 6 maja 2022

ATC - marzenia się spełniają.

Witam Was serdecznie tuż przed weekendem. 

Dzisiaj przychodzę do Was z małą formą, czyli z ATC. Koniecznie dzisiaj chciałam Wam tę formę przypomnieć, ponieważ nie dość, że lubię ją tworzyć, to jeszcze w agateriowym sklepie pojawiły się produkty dedykowane ATC. 

Temat przewodni moich ATC-iaków to "Marzenia". Dlatego idealnie w ten temat wpasował się zestaw stempli "Marzenia powinny fruwać" i napis znajdujący się w zestawie (brzmiący dokładnie tak samo, jak nazwa zestawu stempli)oraz słodkie skrzydełka owadzie, które odbiłam tuszem do embosingu i potraktowałam złotym pudrem do embosingu

Tło ATC potuszowalam tuszami distress oxide, Tusz distress oxide nałożyłam też na tło przez maskę/szablon Siatka kleksy. Tło postemplowałam w kilku miejscach stemplem Cyfry a także  potapowałam przez stempel Romby Pismo w kilku miejscach tuszem do embosingu aby na to nanieść oliwkowy puder do embosingu

Na ATC zamieszkały vintygowe postaci, które przystrojone skrzydełkami nawiązują idealnie do stemplowanego czarnym tuszem napisu: "Marzenia powinny fruwać". Pod postaci przykleiłam też kawałki taśmy Washi.

Aby dopełnić całości ATC-iaki potraktowałam białymi mini kleksikami. 

Tyle przód, ale w ATC bardzo ważny jest też tył tej formy. I tu idealnie się sprawdził stempel ATC rewers, który odbiłam czarnym tuszem i wypisałam wymagane dla tej formy informacje. 

A teraz wisienka na torcie: 

ATC ma od teraz swoje miejsce, swój "domek do przechowywania" czyli pudełko do ATC - oczywiście do kupienia w sklepie Agateria. 

Moje pudełko (i właściwe pudełko i "wieczko" wykorzystałam, jako organizery na ATC) nie są jeszcze ozdobione. Skleiłam je i zrobiłam przymiarkę na moją kolekcję ATC.  Zanim pudełeczko ozdobię muszę to bardzo dobrze przemyśleć bo co jak co, ale Moje ATC-iaki muszą mieć idealny dom do zamieszkania, a to wymaga dobrego pomyślunku. 












Poniżej użyte produkty.











 

I to by było na tyle. 
Pięknego weekendu Wam życzę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...