poniedziałek, 2 maja 2022

Komunia 2022 - Maski i tekturki :-)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, on the Agateria blog :-)

Przynoszę Wam dzisiaj kartki komunijne z Agateriowymi maskami i tekturkami w roli głównej:

Today I bring you First Communion cards with the focus on Agateria stencils and chipboard pieces:


W obu kartka papier tła ozdobiłam wzorem z masek naniesionym pastą modelującą. W pierwszej kartce jest to wianek, w którego centrum umieściłam następnie tekturkę z Hostią z ozdobną serwetką. 

In both cards I decorated the background papers with stencil patterns applied with modeling paste. In the first card I used the wreath stencil, in the centre of which I put the Holy Host chipboard with a decoratgive doily frame.

Pod tekturką umieściłam panel ze złotego metalicznego kartonu, a samą Hostię podkreśliłam dodatkowo złotym brokatem.

Under the chipboard I put a metallic gold cardstock panel and accented the Host with gold glitter:


Kompozycję kwiatową zaś uzupełniłam embossowanymi na złoto kłosami:

I also added gold-embossed chipboard wheat ears:


W drugiej kartce wzór maski z serwetką i borderami stanowi piękne tło dla tekturki z kielichem:

In the other card the doily with borders stencil patterns provides a beautiful background for the chalice chipboard piece:


Wzór z maski uzupełniłam sznureczkami pereł, a warstwowy kielich - kompozycją kwiatową:

I completed the stencil pattern with pearl strings and the layered chalice - with a flower cluster:



A oto wykorzystane produkty, które znajdziecie w naszym sklepiku:

Here are the products I used that you can find in our store:







To już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, see you soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...