niedziela, 8 maja 2022

Nowości do kart ATC / Karty ATC "Przyjaźń"

 Cześć!

Z ogromną przyjemnością piszę dla Was ten post, ponieważ w Agaterii pojawiły się cudne nowości do tworzenia i przechowywania kart ATC.

Do sklepu wskoczyły trzy rodzaje stempli do tworzenia opisu na kartach. Dodatkowo pojawiło się pudełko do przechowywania kart.

Jako inspirację przygotowałam dla Was dwie karty ATC "Przyjaźń". Do zrobienia tła użyłam akwareli. Lisek to również stempel, który możecie znaleźć w sklepie. Pokolorowałam go markerami. Całe tło pochlapałam, przykleiłam liska oraz dodałam napis.

Kto z Was również robi ATC? :)


Hi!

It is with great pleasure that I write this post for you, 
because there are wonderful novelties for creating and storing ATC cards in Agateria.

Three types of stamps have jumped into the store to create a description on the cards. 
Additionally, a box for storing cards appeared.

As an inspiration, I have prepared two ATC "Friendship" cards for you. 
I used watercolors for the background. 
The fox is also a stamp that you can find in the store. 
I colored it with markers. I splashed the whole background, 
glued a fox and added an inscription.

Who of you is also doing ATC? :)

YouTube - TUTORIAL














Użyłam / I used







Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...