piątek, 12 sierpnia 2022

Chwytaj dzień.

 Dzień (niech będzie) dobry,

Dzisiaj mam do pokazania małą formę, czyli ATC.

Do zbudowania teł dla tych ATC-iaków użyłam maski Maska/szablon stokrotki, której wzór przeniosłam za pomocą tuszy distress, tuszu oraz białego pudru do embossingu.

Na tak przygotowane tło naniosłam odbitki stempli: Przeszycia -zestaw, oraz Tło - pismo ozdobne, które zaaplikowałam za pomocą tuszu oraz pudru do embossingu: Białego oraz Różowe złoto.

Kolejnym etapem tworzenia ATC-iaków było naklejenie kształtów wyciętych za pomocą wykrojników i maszynki stokrotki, oraz okręgi. 

Całość uwieńczyła część napisu z odbitka stempla Carpe diem.

Na koniec na "plecy" ATC nakleiłam odbitkę stempla ATC rewers.

Dodam jeszcze, że do stworzenia tła od strony kolorystycznej użyłam magicznych proszków Lindy's.

Oto moja praca:





Poniżej przedstawiam wizualną listę użytych produktów.








I to byłoby na tyle - serdecznie was Wszystkich pozdrawiam, Jola Jachowicz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...