piątek, 19 sierpnia 2022

Czekając na...

 Witam serdecznie. 

Dzisiaj piątek, więc jest to czas na moją Agateriową inspirację, a jest nią wpis do art journal'a pt. "Czekając na..."

Moje najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa to chwila, kiedy to będąc kilkuletnią dziewczynką stoję przy drzwiach wejściowych do bloku, w którym wówczas mieszkałam czekając na dużo starsze koleżanki, które miały mnie zabrać na spacer. Pamiętam nawet sukienkę, jaką wtedy miałam na sobie: białą w czerwone kropeczki z małym krawacikiem. 

A jakie jest Wasze najstarsze wspomnienie?







Do stworzenia tej pracy użyłam:

Maskę/szablon drewno :

Maskę/szablon jodełka 2  :



Stempel tło nutki :



Stempel 7 kropki :



Stempel kratka 1 :





Puder do embossingu złoty (do detali) :



Pozdrawiam, Jola Jachowicz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...