wtorek, 16 sierpnia 2022

Ślub w złocie

 Hej, dziś przychodzę do Was z propozycją bardzo eleganckiej ślubnej kopertówki w kolorach bieli i złota. 

Hey, today I come to you with a proposal of a very elegant wedding clutch bag in white and gold colors.





Centralnym punktem całej kartki jest tekturkowa ramka, na której opiera się cała kompozycja. Ramkę pokryłam złotym pudrem do embossingu, dzięki czemu stała się bardzo elegancka.

The central point of the entire page is the cardboard frame on which the entire composition rests. I covered the frame with golden embossing powder, which made it very elegant.



Z białej tkaniny wykonałam dwa rodzaje kwiatów, na których odbiłam stemple środków, dodałam kilka pręcików i mikrokulek. Dodałam do nich również odrobinę delikatnego brokatu. Z kwiatów ułożyłam kompozucję, którą uzupełniłam liśćmi embossowanymi na kalce złotym i biały pudrem, a także odrobinę liści wyciętych z kolekcji, tiulu czy dodatków florystycznych.

From white fabric I made two types of flowers, on which I stamped the centers, I added a few stamens and microspheres. I also added a bit of delicate glitter to them. I made a composition of flowers, which I supplemented with leaves embossed on tracing paper with gold and white powder, as well as some leaves cut from the collection, tulle or floral accessories.








Użyte produkty:






Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...