sobota, 13 sierpnia 2022

Urodzinowa tytka

Witajcie,

U mnie w tym tygodniu bardzo rocznicowo i urodzinowo, stąd też pomysł na tytkę na tę okazję.



Jest bardzo prosta w wykonaniu. Wystarczy mieć stempelek LIŚĆ, stempelek ZESTAW KWIATÓW pięciopłatkowych, czteropłatkowych oraz środki do kwiatków. Ja wykorzystałam środki pięciopłatkowe i środki czteropłatkowe

Do tego:

- craftowa tytka

- 2 wycinanki w kształcie znaczka

- kawałek starej strony z książki

-kilka perełek w kolorze różowym i białym

- sizal, gaza

- brokat lekko różowy

- opcjonalnie kilka listków z gotowego arkusza do wycinania

- siateczka, kawałek koronki

- puder do embossingu w kolorze różowego złota

- paseczek papieru akwarelowego

- paseczek lekko różowego papieru scrapowego

- zielony papier scrap basic plus zielony tusz distress do stemplowania

- dabber do embossingu

- stempelek tło pismo


Czyli tak właściwie to całą dekorację tytki możecie wykonać ze ścinków, które zostają Wam po innych projektach.


Oczywiście u mnie bardzo warstwowo i bogato ;)


Zapraszam do galerii:















W pracy użyłam:





Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...