piątek, 18 listopada 2022

Czekajac na... Świąteczne ATC.

 Dzień dobry Kochani. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje świąteczne ATC-iaki, które zatytuowałam "Czekając na..."

Bo i rzeczywiscie czas przedświąteczny to czas oczekiwania. Na zimę, na śnieg, na prezenty, na bliskich, na Świąteczne Życzenia...

I właśnie takiego stempla użyłam na moich ATC: Świąteczne życzenia S6. 

Jednak zanim pojawił się ten stempelek popracowałam nad tłem ATC-iaków. 

Stworzylam je za pomocą tuszy distress ink i oxide oraz masek: Maski/Szablonu Ostrokrzew Narożnik oraz maski/szablonu Border. Kolejny etap budowania tła to stemplowanie stemplem Tło Gwiazki Komtur oraz stemplem Plamy 3. Na tła naniosłam także odbitkę stempla Gałązki Zestaw, który zembossowalam Pudrem do embossingu Złotym do detali .

Następny krok to naklejenie zembossowanych tym samym zlotym pudrem do embossingu gwiazdek z zestawy wycinanek Pada Śnieg + Dodatki.

 Jak praca świąteczna to nie może zabraknąć poisencji, dlatego też na czerwonym scrapowym papierze odbiłam stempel Gwiazdy Betlejemskiej 3 kwiat + liście, który zembossowalam już wspominanym złotym pudrem. 

Pod poisencje dodałam jeszcze tylko kilka wykrojnikowych gałązek oraz kilka elementów wycinanki Ostrokrzew Zestaw 14 elementów. 

Na koniec na środek gwiazd betlejemskich nakleilam małe złote metalowe dzwoneczki, pochlapałam całość rozwodnionym białym gessem, na plecy ATC nakleilam odbity na bialym papierze stempel ATC Rewers i ATC-iaki uznałam za gotowe.











Poniżej przedstawiam wizualną listę użytych materiałów.












Serdecznie pozdrawiam, Jola Jachowicz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...