niedziela, 27 listopada 2022

Świąteczne kartki na dwa sposoby

 Witajcie 🙂 Czy przygotowujecie już kartki świąteczne dla swoich bliskich? Jeśli nie, być może moje dzisiejsze prace Was zainspirują. 

Tym razem postanowiłam przygotować kartki, które zmieszczą sie do koperty. Przy moim uwielbieniu dla warstwowych, przestrzennych prac okazało się to nie lada wyzwaniem ;) Zobaczcie, co udało mi się stworzyć:

Do wykonania tła do obydwu kartek wykorzystałam stempel "Border 18", lecz na każdej w nieco inny sposób. Na karteczce niebieskiej odbiłam go niebieskim tuszem Distress, a na zielonej wykonałam embossing przy użyciu zielonego pudru. Na obu pracach umieściłam też stempelkowe świąteczne życzenia, embossujac je pudrem miedzianym i złotym. Dodałam delikatną kompozycje z gałązek, uzupełniając ją tekturkowymi śnieżynkami, gałązkami jemioły i fragmentami koronkowego dekoru, które jedynie lekko pobieliłam gesso. Dodałam też zembossowane na biało listki ze stempla "Ostrokrzew".







Oto produkty, których użyłam:

Pozdrawiam serdecznie
Ania - Craftowanki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...