niedziela, 20 listopada 2022

Kartka z wianuszkami

 Witajcie drodzy Czytelnicy. Czy spadł już u Was pierwszy śnieg? Pogoda coraz bardziej zimowa zatem i na naszym blogu już całkiem zimowo i  świątecznie.

Moja dzisiejsza propozycja to karteczka z wianuszkami:

Tło kartki ozdobiłam przy pomocy maski "Wianek 1" i pasty modelującej, a gotowy wzór  posypalam brokatem. Przyznam, że ta maska od dawna mi się marzyła - jest przepiękna. Następnie dodalam sizal i nakleiłam wyciętą odbitkę stempla "Wieniec bożonarodzeniowy", którą pokolorowałam tuszami distress i farbkami Ecoline. 

Kompozycję uzupełniłam foamiranowymi poisencjami, dodałam tekturkowe gałązki jemioły oraz kilka ozdóbek. Dołączyłam też świąteczny napis, pobielony gesso i posypany bialym brokatem. Dla większej stabilności podkleilam go kawałeczkiem sztywnej folii.


Oto produkty, których użyłam:


Życzę Wam miłego popołudnia.

Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...