wtorek, 15 listopada 2022

Święta w czerwieni

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was kartkę świąteczną, która pachnie już świątecznymi pierniczkami. Według przepisu mojej babci ciasto na pierniczki powinno się zagnieść właśnie na miesiąc przed świętami. Także plan na mój najbliższy weekend już znacie :) Ale póki przyjdzie pora na pierniczki, czas na świąteczne kartki :)


W dzisiejszej inspiracji dominuje kolor czerwony, Który przełamałam bielą i odrobiną błękitu w tle. Tym razem postawiłam na nieco asymetryczną bazę tła, na której zbudowałam warstwową kompozycję z bawełnianymi poisencjami. 
Bazę do kompozycji stanowi ramka wycięta z kolekcji i zimowa tekturkowa serwetka, która delikatnie nawiązuje do śnieżynek w tle. Kwiaty uniosłam delikatnie na dystansie, który zakamuflowałam sizalem i tiulem. Kompozycje uzupełniłam białymi scrapkami gałązek oraz embossowanymi na kalce za pomocą białego pudru listkami ostrokrzewu. U dołu kompozycji umieściłam świąteczny napis wykonany za pomocą stempla. 
Całość uzupełniły drobne wycinanki, czerwone perełki i brokat.








W projekcie wykorzystałam:

 




Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...