niedziela, 26 lutego 2023

Romantyczne serce

Witajcie!

Jako, że luty to miesiąc, który upływa pod znakiem miłości, to postanowiłam dorzucić również swoje trzy grosze w miłosnym klimacie. Moją propozycją na dzisiaj jest romantyczne serce wykonane na bazie hdf z ramką.

Tutorial na ten dekor znajdziecie na kanale You Tube Agateria Craft. klik


Bazę ozdobiłam papierem scrapowym. Chciałam, aby moja praca była nie tylko romantyczna, ale też elegancka. Aby nadać jej takiego klimatu wykorzystałam koronkę oraz złocenie.


Następnie ułożyłam kompozycję kwiatową, którą uzupełniłam listkami stemplowanymi na kalce i wyembossowanymi złotym pudrem. Ostatnio moim listkowym ulubieńcem jest stempel liść eukaliptusa.




Napis "W dniu Waszego ślubu" wykonałam stemplem, który najpierw odbiłam brązowym tuszem, a następnie wyembossowałam pudrem biała perła. W efekcie napis ma subtelny kolor i delikatnie się błyszczy.



Z tyłu można przykleić życzenia, dzięki czemu taki dekor będzie doskonałym upominkiem nie tylko na ślub, ale też na walentynki lub rocznicę. Wystarczy zmienić napis na inny, a tych w agateriowych stemplach przecież nie brakuje.

Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia tutorialu. A jeśli zdecydujecie się zrobi podobne serce, to przydadzą się Wam:


Pozdrawiam,

Evela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...