wtorek, 28 lutego 2023

Dziecięca kartka z shakerem

 Cześć! Lubicie projekty dziecięce? W naszym sklepie znajdziecie wiele pięknych produktów idealnie pasujących do projektów dziecięcych. Dziś chcę Wam zaproponować dziecięcą kartkę z wykorzystaniem Agateriowego shakera - ten motyw rewelacyjnie sprawdza się w pracach dla dzieci w każdym wieku.

Postanowiłam wykonać uniwersalną kartkę dla maluszka, wykorzystując w kompozycji tekturkę shaker w formie butelki. Shaker ten idealnie będzie pasował w kartkach z okazji narodzin dziecka, na chrzest czy roczek. Tekturkę wypełniłam mikrokulkami oraz cekinami w kolorach bieli i beżu. 



Shaker połączyłam z elementami wyciętymi z kolekcji papierów scrapowych oraz kwiatów wykonanych z bawełny. Dodatkowo na kwiatach odbiłam Agateriowe stempelki środków kropeczek, które pięknie wpisują się w klimaty dziecięce. A całość uzupełniłam kilkoma tekturkowymi listkami.






Całość utrzymałam w uniwersalnej kolorystyce odcieni beżu i bieli. Tekturkowe elementy pozostawiłam naturalne, ponieważ tak idealnie wpisały się korystycznie w całość. Całość kompozycji wyszła mocno warstwowa, dlatego kartka idealnie prezentuje się w pudełku.


W projekcie użyłam:






Pozdrawiam 
Marta Papierowe Agrafki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...