sobota, 18 lutego 2023

Słoik z życzeniami

 Witajcie 🙂 Zapraszam do obejrzenia mojej kolejnej inspiracji - przygotowałam karteczkę z życzeniami, jeszcze w kolorystyce nieco walentynkowej, ale z zastosowaniem na różne okazje. 

Tło mojej karteczki ozdobiłam wzorem z maski "Confetti". Pokusiłam się o dość płaską kompozycję, aby karteczka zmieściła się do koperty. Głównym elementem jest tutaj słoik z życzeniami - jest to stempelek, w którym wycięłam środek i podkleiłam kawałkiem sztywnej folii. Pod spodem wkleiłam napisy z zestawu. Dodałam również stemplowaną różyczkę, która pokolorowałam akwarelowymi kredkami i markerami.

Napis "Serdeczne życzenia" złożyłam z dwóch osobnych stempli. Jeden z nich zembossowałam pudrem "Miedziana rdza" (uwielbiam ten błysk 🤩) i wycięłam. Tym samym pudrem ozdobiłam również malutkie stempelki - serduszka. 



Oto produkty, których użyłam w tej pracy:
Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu ❤️
Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...