czwartek, 9 lutego 2023

Wiosna ach to ty

 Witajcie, czy tak jak ja wypatrujecie już wiosny? Żeby umilić Wam odrobinę te szare zimowe dni mam dla Was inspirację w nieco wiosennym klimacie.


Do swojego projektu wybrała bazę kartki okiennicy, którą zamknęłam zsuwaną opaską. Bazę okleiłam papierami scrapowymi z motywem wiosennych kwiatów, a całą kompozycję umieściłam na ściąganej opasce.

Bazą kompozycji jest tekturkowa, kwadratowa ramka z pięknym ornamentem. Aby dodać elegancji ramkę zembossowałam pudrem w kolorze różowego złota, podkleiłam papierem scrapowym i umieściłam ją na dystansie. 



Na ramce umieściłam kolejne elementy kompozycji. Foamiranowe kwiaty podbiłam sizalem. Dodałam tekturkowe listki oraz listki embossowane  na kalce. Przez środek ramki dodałam napis ze stempelka odbity na kalce i podobnie jak liski zembossowany pudrem różowe złoto. Kartkę dopełniła wstążeczka oraz perełki w płynie.











Produkty użyte w projekcie:


  
 




Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...