wtorek, 16 stycznia 2024

Błyszczące serce



Cześć, tu Asia Szczurowska.

Z okazji zbliżających się walentynek przygotowałam coś prosto z serca. Motywator do rozwoju, w kształcie serca.

Dolną warstwę pokryłam folią do złoceń. Folie są w różnych kolorach, ja wybrałam zetaw złożony ze złotych, czerwonych i fioletowych płatków.

Obie części bazy HDF pokryłam czarnym gesso. Górną warstwę pokryłam także czarnym i białym proszkiem do embossingu. Uwielbiam ten efekt chropowatości. 

W kolejntm kroku wzięłam się za mniejsze HDFy (trybiki) oraz tekturki (ramka i napis). Je także pokryłam proszkami do embossingu.

W tej pracy jest dużo embossingu. Jedyne gdzie go nie wykorzystałam, to grawerowane napisy. Je pokryłam złotym żelopisem (tylko grawery).


Też lubicie embossing? Agata wiem, że tak :D

Użyłam:

 


 
 





Kreatywnego dnia, 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...