środa, 17 stycznia 2024

Kartki dla Babci i Dziadka

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!

Aż trudno uwierzyć, że od Bożego Narodzenia minął już niemal miesiąc! - czas pędzi nieubłaganie i przed nami kolejne święto, Dzień Babci i Dziadka. Dlatego też przynoszę Wam dzisiaj kartkowe inspiracje na tę okazję:

It's hard to believe Christmas was almost a month ago! - time flies really fast and we are heading for another celebration, Grandma's and Grandpa's Days. Therefore I bring you some card inspiration for this occasion:

Kartki mają tę samą kompozycję i ten sam główny element - tekturkowe serduszko z napisem :-) W kartce dla Dziadka, w tonacji brązowo-zielonej, naniosłam na brązowy panel tła wzór z maski zielonym tuszem, by dodać głębi i nawiązać do pozostałych zielonych akcentów. Serce embossowałam złotym pudrem i ozdobiłam tekturkowymi trybikami, które z kolei embossowałam mieszanką białego, złotego i rdzawego pudru. Zachęcam Was do eksperymentowania z pudrami i tworzenia własnych mieszanek - wystarczy dosłownie po szczypcie proszku. By kartka nie wydawała się zbyt surowa, dodałam aksamitną wstążeczkę i bannerek w kratkę.

The cards have the same design and main decorative element - a chipboard sentiment heart :-) In the card for Grandpa, kept in browns and greens, I applied a stencil pattern upon the background panel with green ink to add depth and refer to other green accents. I embossed the heart with gold ep and decorated with chipboard gears that I embossed with a custom mix of white, gold and rust eps. I do recommend experimenting with your powders to create new colours and effects, only a pinch will do. In order for the card to look more elegant I added velvet ribbon and a plaid banner.




Kartka dla Babci jest delikatna i romantyczna, dzięki różowej kolorystyce i kwiatowym motywom. W centrum serce embossowane pudrem różowe złoto, a zdobią je tekturkowe kwiaty embossowane diamentowym pyłem (uwielbiam ten puder!) oraz stemplowane magnolie: embossowałam je różowym złotem, pokolorowałam markerami wodnymi i wycięłam, układając je w kompozycję wokół serca. Delikatności dodaje również elegancka koronka. 

The card for Grandma is delicate and romantic due to pink hues and flower motives. The heart in the centre is embossed with pink gold ep and decorated with chipboard flowers embossed with diamond ep (I just love this powder!) and stamped magnolias. I embossed them with pink gold ep, coloured with watercolour markers and cut out. Delicate lace adds elegance.





A oto lista użytych produktów, które znajdziecie w naszym sklepie:

Here's a list of the products from our store:


 








 To już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce :-)

That's all for today, see you soon :-)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...