środa, 3 stycznia 2024

Kartka pop-up z życzeniami dla scraperek

Witajcie na początku roku 2024 :) 
Z okazji rozpoczynającego się roku przygotowałam dla Was inspirację, która jednocześnie jest moimi życzeniami na nadchodzący rok.
Życzeniami dla każdej Scraperki czy Scrapera :) 
Wykorzystałam naszą nowość - zestaw stempli z napisami "Życzę Ci...".
Tak się mi spodobały, że chciałam od razu wykorzystać je wszystkie, wymyśliłam więc stworzenie kartki - w formie pop-upu czyli kartki, która po rozłożeniu przybiera przestrzenną formę pudełeczka. 



Stemple z zestawu Dzika Róża odbiłam czarnym tuszem
i pokolorowałam markerami oraz wycięłam. 
Gdy już poukładałam warstwami i przykleiłam wycięte róże i listki, dołożyłam napisy odbite czarnym tuszem na białym papierze.
Aby odrobinkę ożywić kompozycję dodałam też zembossowane na czarno na kalce i pokolorowane stemple motyli


Taki bukiet pełen kwiatów i życzeń to dobry pomysł na zaskakującą wersję płaskiej kartki. 
Mam nadzieję, że moje życzenia dla Was się spełnią :) 

Wykorzystane produkty agateriowe: 

Pozdrawiam serdecznie,
Ewelina - UNANA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...