wtorek, 30 stycznia 2024

Pastelowe życzenia

Witajcie.
Czy Wy też wypatrujecie wiosny w każdym cieplejszym podmuchu wiatru
i promieniu słońca łaskoczącego policzki? 
Bo ja bardzo!
 I w scrapowych działaniach już częściej sięgam po pastelowe kolory. 
Choć tak mogę sobie ocieplić czas oczekiwania :) 



Z tęsknoty za wiosną powstała u mnie kartka w formacie a6,
w której centralnym miejscu umieściłam piękne życzenia odbite stemplem "Zachwyć się słońcem", jedną z nowości Agateriowych.
Życzenia są tak łądne, że nie chciałam ich chować w środku i postanowiłam je wyeksponować.



Wokół życzeń ułożyłam kompozycję z tkaninowych kwiatów.
Dołożyłam listki z wycinanek Zestaw listków 4
oraz listki wycięte wykrojnikiem gałązka 1.  

Użyte produkty: 


Pozdrawiam ciepło,
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...