środa, 29 maja 2024

Magia muzyki

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Już za kilka dni nadejdzie długo wyczekiwany przez nasze pociechy Dzień Dziecka :-) Aż trudno mi uwierzyć, ale to będzie ostatni "legalny" Dzień Dziecka w naszym domu, bo niedługo mój młodszy syn stanie się dorosły... Dlatego postanowiłam zrobić layout z jego ostatnim oficjalnym "dziecięcym" zdjęciem, przy okazji obrazując jego wielką pasję:

In a couple of days our kids will celebrate one of their most favourite days :-) I really can't believe, but this will be the last "legal" Children's Day in our home, as my younger boy turns 18 soon... And so I decided to make a layout featuring his last official underage photo and also showing his great passion:

Najpierw na papierze tła naniosłam wzór gwiazd używając maski i złotej brokatowej pasty, a po wyschnięciu obrysowałam gwiazdy białym cienkopisem, by jeszcze bardziej nabrały głębi. Następnie pomiędzy gwiazdkami odbiłam wzór nut ze stempla, który w całości umieściłam jako journaling na wyciętym bannerku. Na koniec dodałam tekturowe nutki i klucze wiolinowe embossowane czarnym pudrem.

First I applied the stars pattern upon the background paper using a stencil and gold glitter paste, and once it dried I traced the star shapes with white pen to make them even more dimensional. Then I stamped the music score image from the stamp that I stamped in whole on a hand-cut banner and put as a journaling piece. Finally, I added music notes and treble clefs embossed with black ep.




Zdjęcie otoczyłam kolejnymi bannerami, na jednym z nich stemplując tekst z zestawu napisów  angielskich. 

I surrounded the photo with more banners, and stamped a text from the English sentiments stamp set.


A oto produkty z Agateriowego sklepu, które wykorzystałam:

Here's the list of the Agateria products I used:






I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all fro today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...