poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Imienowo-różowo


Witam w Poniedziałek Wielkanocny, 

mam nadzieję, że zostaliście solennie zlani wodą, 
w końcu to według wierzeń przynosi szczęście a pannom powodzenie.

Dziś jedna kartka, ale za to w pudełeczku. 
Otrzymała ją moja serdeczna znajoma na imieniny.
Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu i cieniowałam je tuszem distress. 
Jako tła użyłam maski napisy2, pasty strukturalnej oraz wycinanki serwetka-7. 
Napisy to stempel Spełnienia marzeń 
oraz Daj każdemu dniu szansę..., oba stemple embossingowałam
 z użyciem pudru miedzianego.

   Easter Greetings,

I hope you've been completely soaked this Easter Monday, 
it's said to bring popularity with men for maidens and luck.

I have only one card prepared for today, but it's a boxed one.
It's been made for a friend of mine for name-day.
I've made the flowers out of white foamiran, and shaded them with distress ink.
 I've used napisy2 stencil, structure paste and serwetka-7 chipboard to make the background. 
Texts are made with "Spełnienia marzeń" and "Daj każdemu dniu szansę..." stamps, 
both embossed with copper powder






Użyłam/Used



Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...