środa, 10 kwietnia 2019

Wielkanoc

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam na moją pierwszą inspirację. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się właśnie od robienia kartek i z taką dzisiaj do Was przychodzę. 

First I would like to say hello and invite for my first inspiration. My friendship with scrapbooking started from the cards and that's what I have to show for today.

Wykorzystałam ramkę z barankiem, którą zembosowałam białym pudrem do embossingu, jako tło użyłam papierów z kolekcji Oh hello spring! Moje tło ma kilka warstw, na samej górze patchworkowe kwadraty wycięte za pomocą wykrojnika: zestaw do patchworka.

I have used chipboard: frame and covered it with white embossing powder. I have used  papers from Oh hello spring! collection. I like to play with layers and patchwork die patchwork die set helped me to create them.




Użyłam / I used:


 








1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...