niedziela, 14 kwietnia 2019

Pastelowo i świątecznie


Cześć !
Tym razem przygotowałam dla Was kartkę wielkanocną używając dwóch fajnych stempli Agaterii.
W tle wykorzystałam stempel kropki, który na pomalowanej akwarelami
bazie dał bardzo ładny i subtelny efekt.
Kolorystyka idealnie zgrała mi się z wyciętymi z papieru elementami.
Całość kompozycji uzupełniłam sizalem oraz stemplem napisem Alleluja.
Brzegi kartki postarzyłam używając do tego tuszu w kolorze brązowym.
Jak Wam się podoba ?


Hello !
This time I prepared for you an Easter card with two Agateria’s stamps.
I painted a base of watercolors and in the background I used a dot stamp,
which gave a very nice and subtle effect.
The colors perfectly matched with the paper elements cut out.
The whole composition was completed with sisal and the stamp with the inscription Alleluja.
I have aged the edges of the card using brown ink.
How do you like it ?





Użyłam / I used:




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...