piątek, 3 kwietnia 2020

Ambasador Klaudia Szpunar

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać dwie kartki.
Pierwsza z nich, uniwersalna, powstała na bazie kraftowej. Tło wykonałam przy pomocy pasty modelującej i maski. Wianek nastemplowałam i zembossowałam przy pomocy zielonego tuszu do embossingu, a następnie wycięłam wykrojnikiem.

Hi everyone!
Today I would like to share with you two cards.
The first one is an all purpose card. I made it on a craft card basis. I made the background using stencil and modeling paste. I stamped the wreath and embossed it using green embossing powder. Then I cut it with a wreath die.






Druga kartka, to pamiątka Bierzmowania. Głównymi ozdobami na niej są tekturka oraz wianek wycięty wykrojnikiem.

The second card is a Confirmation souvenir. I decorated it with chipboard and a wreath which I cut using the cutting die.




Wykorzystałam: / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...