piątek, 24 kwietnia 2020

Organizer

Cześć!
Aktualnie poza scrapowaniem i zakupami scrapowymi ;) nic tak mnie nie cieszy, jak organizowanie mojego maleńkiego kącika w pracowni. Uwielbiam wszelkie organizery, więc oczywistym było, że i ten od AgateriaCraft dołączy do mojej kolekcji.  Przy jego ozdabianiu użyłam dwóch masek, jednej ze wzorem arabeski a drugiej z zegarem. Moim zdaniem bardzo fajnie ze sobą współgrają.

Hello!
Recently, apart from scrapbooking and shoping, nothing pleases me as much as organizing my workspace. I love all kinds of desk organizers, so it was obvious, that one from AgateriaCraft sooner or later would join my collection. To decorate it I used two different stencils, one with clock and the other with arabesque. In my opinion they fit perfectly.








Użyłam: / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...