piątek, 10 kwietnia 2020

Wiosenna Wielkanoc

Dzisiaj mam dla Was trochę wiosny i zapowiedź świąt Wielkiej Nocy. Do wykonania mojej pracy użyłam bazę hdf w kształcie borderu, na której za pomocą maski i pasty modelującej odbiłam  wzór gałązek. Na tak przygotowane tło przykleiłam wycinanki z papieru scrapowego. Mam nadzieję, że w tym dziwnym czasie wniosę moją pracą chociaż trochę wiosennej radości do Waszej codzienności.

Today I have some spring for you and the announcement of Easter. To do my work, I used a border  hdf base on which I reflected the pattern of twigs with a mask and modeling paste. I attached scrap paper cutouts to the background prepared in this way. I hope that at this strange time I will bring with my work a bit of spring joy to your everyday life.


Do wykonania pracy użyłam:
To make this project I used:



Pozdrawiam serdecznie wszystkich sympatyków Agaterii i życzę zdrowych Świąt Wielkiej Nocy, wysyłam ocean pozytywnej energii i czekam na Was na blogu tuż po Świętach :) Alleluja :)

I cordially greet all fans of Agateria and wish you a healthy Easter, send an ocean of positive energy and wait for you on the blog just after holidays :) Hallelujah :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...