czwartek, 9 kwietnia 2020

Once upon a time


Witam wszystkich!
Mam na imię Agnieszka i dziś zaprezentuję pierwszy projekt, który wykonałam dla DT Agateria Craft. Mam nadzieję, że przypadnie Wam on do gustu. 
Inspiracją dla pracy stała się maska ze wzorem pięknego zegara. Gdy jako temat przewodni obrałam sobie czas, reszta projektu wyklarowała się sama. Dołożyłam jeszcze jedną maskę, tym razem z bardzo eleganckim deseniem oraz mnóstwo uroczych trybików. Wyszło mi coś odrobinę w bajkowym klimacie, dlatego praca zyskała roboczy tytuł Dawno dawno temu. 
Miłego oglądania :)

Hello!
My name is Agnieszka and this is my first project for Agateria DT. 
Inspiration for the work I found in beautiful stencil with clock. Once I chose time as the main theme, the rest of the project came along. I used one more stencil, this time with very elegant patern, and then added a lot of lovely small gears. At the end I got something like a farytale frame, so the project is now called Once upon a time. 
Enjoy :)









Wykorzystałam: / I used:



Miłego dnia! / Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...