sobota, 1 sierpnia 2020

Brand Ambassador - Klaudia Szpunar

Cześć!
Na dziś przygotowałam elegancką kartkę z bukietem róż. Do wykonania tła wykorzystałam stemple z marokańskimi wzorkami, które nastemplowałam na kwadraciki wycięte wykrojnikiem z zestawu do patchworka. Wzory zembossowałam przy pomocy granatowego pudru do embossingu. Ozdobną tekturkową ramkę również zembossowałam, tym razem srebrnym pudrem.

Hi everyone!
Today I would like to share with you a very elegant card. I made the background using the stamps with Moroccan patterns, which i stamped on the squares cut with dies from the patchwork set. I embossed them using blue embossing powder. I also embossed the chipboard ornamental frame using silver embossing powder.





Wykorzystałam: / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...