piątek, 28 sierpnia 2020

Wyjątkowe chwile

 Hej!

Dziś chciałam Wam pokazać uniwersalną, jaśniutką karteczkę. Choć niewiele aktualnie okazji do uroczystych spotkań, to jednak życie toczy się dalej, a prezent może powędrować do bliskich pocztą :)

Jaki jest przepis na uniwersalną kartkę? Jak dla mnie to jasne kolory, delikatne roślinne wzory, koronki, kryształki i odrobina blasku w postaci brokatu. W przygotowaniu poniższej pracy pomogły mi maska ze wzorem kwiecistego wianuszka oraz urocza, okrągła rameczka. Wzór utworzony dzięki masce posypałam brokatem, dzięki czemu uzyskałam subtelny migoczący deseń. Podobnie ozdobiłam również ramkę, którą wpierw pomalowałam białą farbą akrylową, a następnie oprószyłam migoczącymi drobinkami. Reszta to kwiatuszki i ozdoby wycięte z papierów z kolekcji Precious Moment od Mintay Papers. Teraz tylko pozostało puścić kartę w świat :)

Hi!

Today I wanted to show you an universal, bright card. Although there are not many occasions for meetings at the moment, life goes on and the gift can be sent to loved ones by mail :)

What is the recipe for a universal card? For me, it's bright colors, delicate floral patterns, lace, crystals and a bit of glitter. A mask with a floral wreath pattern and a charming, round frame helped me prepare the following work. I sprinkled the pattern created with the mask with glitter, thanks to which I obtained a subtle shimmering pattern. I also decorated the frame in a similar way, first painted it with white acrylic paint and then added some glitter. The rest are flowers and ornaments cut out of Mintay Papers' Precious Moment collection. 
Now all that's left is to send the card into the world :)







Użyłam / I used:

Miłego dnia!

Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...