poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Domowy kwietnik

Na chwilę wróciłam do techniki decoupage i ozdobiłam panel  hdf i glinianą doniczkę - razem wyszedł całkiem fajny kwietnik. Wykorzystałam pastę modelującą, którą nałożyłam przez szablon ze wzorem ceglanego murku. Całość pomalowałam białym gesso, ozdobiłam papierem ryżowym i pocieniowałam farbami akrylowymi. Odnóżki pozyskane z rodzinnego kwiatka dostały swój nowy dom :)

I went back to the decoupage technique for a moment and decorated the HDF panel and the clay pot - a pretty cool flowerbed came out together. I used a modeling paste that I applied through a template with a brick wall pattern. I painted the whole thing with white gesso, decorated it with rice paper and shaded it with acrylic paints. The legs obtained from the family flower got their new home :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...