wtorek, 25 sierpnia 2020

Mini czekoladownik na wakacyjną podróż

 

Cześć Kochani!!

Witam się dziś z wami urlopowo. Na szczęście mam jeszcze parę dni względnego odpoczynku. I tak jakoś w głowie mam ciągle te kilka dni podróży, że postanowiłam zrobić dla Was inspirację lekko podróżniczą.

Przed Wami mini czekoladownik na mini czekoladkę! To może być prezencik dla kogoś w podróży, kogoś kogo odwiedzacie. Ja, gdybym zrobiła go wcześniej, na pewno podarowałabym go znajomej, z którą spotkałam się podczas urlopu, będąc na wakacjach.

Projekt w takiej formie wykonałam po raz pierwszy, ale myślę, że nie ostatni, bo według mnie to genialny sposób na okazanie komuś wdzięczności za cokolwiek. Do tego, po raz kolejny, STEMPEL „DZIĘKUJĘ” pasuje mi idealnie! No i KWIATOWA TEKTURKA SERCE, która w połączeniu z kwiatami to dokładnie to, co lubię!

Ciekawa jestem, czy Was ucieszyłaby taka mała czekoladka w małym pastelowym pudełeczku?

 

Hello my Dears! 

I'm saying hello to you from my vacation. It's good to have some time off. I'm still thinking about the few days spent on the road and this fact made me show you new trip-themed inspiration.

I'm presenting you mini chocolate pocket for a chocolate the same size! It can be a gift for someone who you are visiting or someone travelling around. If I had created it earlier I would have given it to my friend while being on vacation.

This form of project was made by me for the first but surely not last time. I think it's a great way of showing gratitude. In this project I used STAMP "THANK YOU", which fits perfectly! And A FLOWERY HEART-SHAPED CHIPBOARD is exactly what I love about this!

I am wondering if you would be happy to receive such small chocolate in a lovely, pastel box.


 






Użyłam / I used:

 



Życzę Wam ciepłych i radosnych ostatnich dni wakacji!

I wish you happy and hot last days of holidays!

 

SklejAnka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...