wtorek, 29 września 2020

Czerwona bombeczka

Cześć!
Dziś na tapecie kolejny etap moich świątecznych przygotowań. Pogoda za oknem zdecydowanie nie jest już letnia, więc ja zaczynam rozglądać się za soczystą czerwienią. 
Czy widzieliście już w sklepie bazy hdf w kształcie bombeczek? Moim zdaniem są urocze, mają piękne kształty, idealny rozmiar i śliczne uszka, do których można przyczepić wstążeczki oraz inne dekoracje. 
Ozdabianie mojej bombeczki rozpoczęłam od pomalowania jej na piękny czerwony kolor. Następnie dodałam świąteczny wzorek przy pomocy maski i gesso, a wszystko posypałam przed wyschnięciem brokatem. Na koniec delikatnie przetarłam bazę białą farbą akrylową, dzięki czemu uzyskałam efekt migoczącej śnieżycy. 
Do ozdobienia projektu wykorzystałam papierowe elementy, kawałeczki sztucznych roślinek, dzwoneczki, wstążeczki, jednym słowem wszystko, co może się kojarzyć z Bożym Narodzeniem. Nie byłabym sobą, gdybym na koniec nie chlapnęła całości białą farbą akrylową. Śniegu w końcu nigdy nie za wiele.

Hello!
Today I want to show you another one of my new Christmas decorations. The weather outside is definitely not summer anymore, so I am beginning to think about deep red colors.
Have you seen the Christmas ball-shaped HDF bases in the store? In my opinion, they are sweet, have beautiful shapes, perfect size and cute little ears to which you can attach ribbons and other decorations.
I started decorating my ball by painting it in a beautiful red color. Then I added a Christmas pattern with a stencil and gesso and sprinkled everything with glitter before drying. Finally, I rubbed the base gently with white acrylic paint, thanks to which I obtained the effect of a flickering snowstorm.
To decorate the project, I used paper elements, pieces of artificial plants, bells, ribbons, everything that can be associated with Christmas. I wouldn't be myself if I didn't splash the whole thing with white acrylic paint. Never too much snow, don't You agree?







Użyłam/I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...