środa, 9 września 2020

Świąteczne klimaty z agateriowymi nowościami.

Cześć!

Pogoda za oknem zdecydowanie sugeruje, że niedługo jesień, jednak ja przeskakuję kilka miesięcy do przodu i zapraszam na inspirację zimową! Od razu spodobała mi się dwuwarstwowa bombka i postanowiłam ją ozdobić kolekcją Winterland od Mintay Papers. Oprócz papierowych dodatków znajdziecie tutaj także girlandę, którą umieściłam w tle. Jak Wam się podobają najnowsze propozycje od Agaterii? Ja już czuję ten zimowy powiew!

Hello!

In Poland the weather changed in last few weeks and we can feel autumn coming already. Although autumn is a beautiful time of the year in our country I decided to move to winter. I liked very much the new two-layered bauble so I decorated it with new paper collection Winterland from Mintay Papers. In the background you will also find fantastic festoon. Do you like new products from Agateria? I can feel the frosty wind already!







Pozdrawiam / Cheers

 

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...