piątek, 25 września 2020

JUNK JOURNAL

 Witajcie Kochani ;o)

Dzisiaj przychodzę do Was aby Wam pokazać Junk Journal, który zrobiłam ostatnio.

Bardzo Lubie je robić, może dlatego że nie czuje się ograniczona , nie musze nic odmierzać co do mm,

 a nawet mogę sobie potargać papier i przykleić gdzie tylko mi się podoba ;o)

W tym projekcie nie mogło zabraknąć Tekturki Ramka, odrazu wiedziałam gdzie będzie jej miejsce ;o)

Na tą Rameczke oprócz nałożenia antycznej pasty, odbiłam w paru miejscach stempel Koniczyna  marokańska, następnie zembosowałam na kolor granatowy.

Na okładce odbity jest również ten sam stempel, zembosowany na kolor biały i granatowy.

Natomiast w Journalu użyty jest stempel Serce jak i również stempel Koniczyna marokańska.

Mam nadzieje że Wam się podoba.


Hello ;o)

Today im coming to You, to show the Junk Journal, that i die recently.

I really like to make them, maybe because i don't feel limited, i don't have to measure every mm, 

and i can even tear the paper and stick it wherever i like ;o)

In this Project could  not be complete without a beautiful Frame Chipboard. I used a stamp 

Maroccan Clover, and embossed with Navy blue colour.

This stamp Maroccan Clover is stamped on the cover as well, and embossed with white

 and Navy blue Embossingpowder.

On Journal pages, i used Heart stamp and Maroccan Clover of course ;o))))








Ramka 9 Stempel Koniczyna marokańska

Serce na tle Puder do embossingu złoty (do detali)

Puder do embossingu

Pozdrawiam Was gorąco / Best Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...