środa, 16 grudnia 2020

Fullness of life

 Witajcie, 

Dziś chciałabym zaprezentować Wam 

mixed mediowe LO w purpurowych barwach muśnięte złotem.





Za bazę posłużył mi blejtram w rozm. 20 cm x 20 cm, do stworzenia tła użyłam maski damask , przez którą naniosłam pastę modelującą. Po wyschnięciu rozpoczęłam zabawę z kolorem:



Tak przygotowane  fakturowane tło dopełniły złocenia. Do ich wykonania użyłam tuszu do embossingu, pudru klejącego, stempla koniczyna marokańska 1,  stempla koniczyna marokańska 2 oraz płatków złota. 




Przyszedł czas na budowanie kompozycji. 



Gdy powstał wstępny zarys kompozycji, zaczęłam go uzupełniać wyciętymi z papieru listkami, kwiatami, złomkami, własnoręcznie robionymi kwiatkami 3D.

Nie mogło oczywiście zabraknąć złoceń na wyciskach z foremek oraz białych chlapnięć.




Efekt końcowy:




Nieco detali:










Zachęcam do eksperymentowania i tworzenia własnych teł.

P.S. Ogranicza nas jedynie wyobraźnia ;)




Użyte produkty:













Pozdrawiam

Wiola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...