poniedziałek, 7 grudnia 2020

Kartka Urodzinowa dla Mamy


Witajcie Kochani ;o)

Dzisiaj przychodzę do Was z kartka urodzinowa na 60-tke, zrobiłam ja dla mojej Mamy, 

ktora miała 03.12.20. Urodziny.

 Zrobiliśmy jej niespodziankę i przyjechaliśmy do niej z Tortem, a kartke wręczyłam osobiście ;o)

Do mojej karteczki uzylam stempla przeszyc, a ktory zembosowalam na biało, oraz 

rameczki i cyferek 60 , które również zostały zembosowane.


Hello Everyone ;o)

Today i world like to show you Birthday Card, which i did for my Mother.

We made her a surprise and we came  with the birthday cake ;O)

She likes a birthday Card very much.

I used: stamps  with stitching, which I embossed in white, frame chipboard, and 60 numbers.



   










Użyłam/ I used 

Puder do embossingu  Cyfry 1
Ramka 9Przeszycia 2 proste







Pozdrawiam/ Best Regards
Dekodonka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...