niedziela, 20 grudnia 2020

Kartka z wiankiem

Cześć!

Jest mi bardzo miło, że mogę podzielić się z Wami moją pierwszą inspiracją na tym blogu. 

Przygotowałam dla Was bardzo prostą kartkę, która idealnie pasuje do koperty. Kartkę, którą

można użyć na wiele okazji.

Jeden stempel odbiłam trzema tuszami, co dało bardzo ciekawy i fajny efekt. 

Cały proces tworzenia kartki możecie zobaczyć na filmie :)



Hi! I am very pleased to be able to share with you my first inspiration on this blog. I have prepared a very simple card for you that fits perfectly into the envelope. Which card can be used for many occasions. I made one stamp with three inks, which gave a very interesting and cool effect. You can see the whole process of creating a card on the video :)



Do przygotowania użyłam:

I used:


Magda - MFArt Boutique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...