sobota, 29 stycznia 2022

„Agateriowe święta”

 Witajcie.

Dzisiaj zaskoczę Was swoją agateriową inspiracją. 

Dlaczego? Ponieważ jest to inspiracja… bożonarodzeniowa.

Możecie być zdziwieni tym, skąd taki pomysł już w styczniu ?

Chcącym poznać przyczynę takiego stanu uprzejmie wyjaśniam…

Postanowiłam co miesiąc, w każdej trzeciej inspiracji miesiąca - nazwałam ją „Agateriowe święta” - pokazać stworzoną przez siebie pracę świąteczną. Chciałabym po prostu choć raz być przygotowaną na początek grudnia i móc bez nerwów (że się spóźnię) wysłać bożonarodzeniowe kartki do wszystkich, bliskich mi osób w terminie.

To jest takie moje małe wyzwanie całoroczne.

A teraz uważajcie - żeby nie było mi bardzo smutno samej w tym wyzwaniu – serdecznie Was zapraszam do udziału  w nim wraz ze mną.

Jest ktoś chętny?

Jeżeli tak, zamieszczajcie zdjęcia swoich prac pod każdym moim agateriowo-świątecznym postem na agateriowym fanpage na facebooku.

Będzie mi bardzo miło widzieć, że jest jeszcze ktoś oprócz mnie tak bardzo zdeterminowany w przedświątecznych przygotowaniach .

Zapraszam teraz do obejrzenia mojej pierwszej świątecznej inspiracji.







Do stworzenia obu kartek użyłam:

Stemple:


Pastę modelującą:
 

Maski:



Wycinanki: 




Wykrojniki: 


Pozdrawiam serdecznie – Jola Jachowicz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...