środa, 5 stycznia 2022

Noworoczny pozytywnik-motywator.

 Dzień dobry Wszystkim.

Od dzisiaj mam ogromny zaszczyt inspirować swoimi pracami w Agaterii, jestem tym faktem niezwykle podekscytowana. Od dawna używam agateriowych produktów, których zarówno wzornictwo jak i jakość ogromnie cenię. Więc bycie w agateriowym zespole to dla mnie bardzo duże wróżnienie.

Długo zastanawiałam się nad tym, jaką formę wybrać na pierwszą pracę inspiracyjną. Miałam z tym niezłą zagwozdkę. Koniec końców poszłam za głosem serca i jako pierwszą inspirację przygotowałam noworoczny pozytywnik-motywator, który powstał na bazie metek ubraniowych.

Metki wybrałam w kolorze craft, zabezpieczyłam je białym gessem i potuszowałam distressami. Także tuszem distress naniosłam na metki wzór  poprzez maskę wiosenną . Tak przygotowane bazy postęplowałam stemplami: siatką kratką,  oraz stemplem  carpie diem

Następny etap to nałożenie na bazy pasty modelującej za pomocą maski w stokrotki. Zanim zaczęłam ozdabiać metki przestrzennymi ozdobami krawędzie baz postarzyłam tuszem (po raz kolejny distress'ami). 

Tak przygotowane bazy ozdobiłam fragmentami wycinanki (tekturki) koniczyna marokańska a także stempelkowymi odbitkami gałązek zembosowanymi oliwkowym pudrem do embosingu.

Do kompozycji dodałam jeszcze fragmenty siatki wyciętej wykrojnikiem z papieru wizytówkowego, vintage'owe papierowe dziewczynki i panie a także kropki samoprzylepne. Ostatnim elementem zdobiącym karty pozytywnika jest odbity tuszem na papierze wizytówkowym zestaw napisów motywacyjnych . Na koniec całość spięłam zapinanym kółkiem.

Tyle tytułem opisu, teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć.





















A poniżej zdjęcia użytych produktów.











I to byłoby na tyle, serdecznie Was pozdrawiam, Jola Jachowicz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...