piątek, 7 stycznia 2022

Wpis do journala

Witajcie
Hello

W Nowym Roku postanowiłam spróbować czegoś nowego. Czegoś co od dawna chodziło mi po głowie...wpisy do journal'a.
In the New Year, I decided to try something new. Something that has long been on my mind ... journal entries.

Stemple, których użyłam podczas swojej pierwszej inspiracji dla Agaterii świetnie tu pasowały - w końcu to stemple do journalingu ;-)
The stamps I used during my first inspiration for Agateria fit perfectly here - after all, they are journaling stamps ;-)




Stemple te pomalowałam farbami akwarelowymi. 
Do wpisu użyłam również stemple - liście eukaliptusa - one również są pomalowane akwarelami.
I painted these stamps with watercolor paints.
I also used stamps on eucalyptus leaves - they are also painted with watercolors.











We wpisie możecie zobaczyć również maskę, którą pokolorowałam za pomocą tuszu.
Jako uzupełnienie w niektórych miejscach odcisnęłam fragmenty stempli.
Użyłam tu również washi tape. Całość wykończyłam chlapaniami w kolorach zielonym i zlotym.
In the post you can also see the mask that I colored with the ink.
As a supplement, I have made fragments of stamps in some places.
I also used washi tape here. I finished the whole thing with splashes in green and gold.






Moim nowym nabytkiem zainteresowała się również moja kocica - najbardziej spodobała się jej wstążka od journala ;-)
My cat also got interested in my new purchase - she liked the journal ribbon the most ;-)







Wpis ten zostanie ukończony dziś wieczorem o moje przemyślenia ;-)
Jak podoba się Wam taka forma pamiętnika? Prowadzicie taki? Jeśli tak koniecznie pochwalcie się nimi w sieci oznaczając mnie pod zdjęciami ;-)
This post will be completed tonight for my thoughts ;-)
How do you like this form of a diary? Do you run such? If so, be sure to show them on the web by tagging me under the photos ;-)



Do wpisu użyłam:
I used:






Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...