piątek, 28 stycznia 2022

Zabawa z Art Journalem


Wilajacie

Hello


Ostatnio musiałam trochę odetchnąć od wszystkiego, więc postanowiłam... ponownie pobawić się magicalsami, maskami Agaterii, w ruch poszły stemple ;-). Tak powstała kolejna strona art journala. 

Recently, I had to take a break from everything, so I decided to ... play with magicals, Agateria masks again, the stamps were in motion ;-). This is how the next page of the art journal was created.




Tym razem wpis zrobiłam na bazie albumowej wykonanej z beermaty - tu efekty pracy, czy zabawy będą bardziej niespodziewane niż na papierach. Beermata wchłania wszelkie "płyny" inaczej niż kartki, papiery akwarelowe czy papiery przewidziane do pracy z mix mediami.

At this time I made the entry on the album base made of beermat - here the effects of work or play will be more unexpected than on paper. Beermat absorbs all "liquids" differently than cards, watercolor papers or papers intended for working with a mix of media.

Do stworzenia wpisu jak już wcześniej pisałam użyłam proszków Magical's rozcieńczonych z wodą - posłużyły tu jako tło. Na wysuszone tło nakleiłam elementy papierowe z jednej z kolekcji, którą miała pod ręką. Następnie w ruch poszła maski Agaterii  - pojawiły się koła, do wpisu dołączył kolor czarny i złoty. 

To create the entry, as I wrote earlier, I used Magical's powders diluted with water - they served as a background here. On the dried background, I glued paper elements from one of the collections that she had at hand. Then Agateria's masks were in motion - circles appeared, black and gold were added to the entry.







Na pierwszym planie umieściłam odbity stempel Happy Scrap, myślę, że te stemple idealnie pasują do tego typu wpisów.

I put the imprinted Happy Scrap stamp in the foreground, I think these stamps are perfect for this type of entry.

Etapem końcowym wpisu były chlapania, a także odciśnięcie w kilku miejscach kawałka stempla. Dorysowałam również małe kółka, które pokolorowałam białą farbą. Na sam koniec wkleiłam małe kwiatki.

The final stage of the entry was splashing, as well as an impression of a piece of the stamp in several places. I also drew small circles and colored them with white paint. At the end, I pasted the little flowers.













Gdybyście chcieli zobaczyć jak robić wpisy do AJ zapraszam Was na FB Agaterii - wczoraj na Live Ania Violett Art pokazała jak taki wpis stworzyć. 

If you would like to see how to write AJ entries, I invite you to Agateria's FB - yesterday at Live Ania Violett Art showed how to create such an entry.



Do wykonania wpisu użyłam:

I used:






Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...