wtorek, 25 stycznia 2022

Lady in black

 Witajcie,

dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę dla kobiety delikatnej, o silnym charakterze. Stąd połączenie delikatnych soczystych kolorów z czernią. 

Często mamy gładkie papiery, których nie używamy bo nie bardzo wiemy jak. Dzisiaj chcę Wam pokazać, że wystarczy kilka stempli, żeby zwykły pastelowy kolor papieru zmienił się w oryginalną kartkę.

Hello,

today I want to show you a card for a delicate woman with a strong character. Hence the combination of delicate juicy colors with black.

We often have smooth papers that we don't use because we don't really know how. Today I want to show you that a few stamps are enough to change the plain pastel color of the paper into the original card.



Do zbudowania bazy kartki wykorzystałam papier w trzech kolorach - zielonym, pastelowym różu i czerni. Pierwszą zieloną warstwę przykleiłam na płasko. Następnie warstwę różową docięłam na nieco mniejszy wymiar, żeby dodać jej charakteru, po przeciwległych bokach odbiłam stempel tła, a następnie przecięłam tą warstwę asymetrycznie po skosie i rozsunęłam tak, aby odsłonić nieco pierwszej zielonej warstwy. Różową warstwę przykleiłam na dystansie. Kolejna warstwa to okienko z zielonego papieru, które podłożyłam lekko widocznym czarnym papierem, który oddzielił warstwy i dodał nieco "pazura".

To build the base of the card, I used paper in three colors - green, pastel pink and black. I glued the first green layer flat. Then I cut the pink layer to a slightly smaller size to add its character, I reflected the background stamp on the opposite sides, then cut the layer asymmetrically diagonally and pulled apart to reveal the first green layer. I glued the pink layer over the distance. The next layer is a green paper window, which I put on slightly visible black paper, which separated the layers and added a bit of "claw".



Na kalce odbiłam czarnym tuszem stempel z postacią kobiety. Zostawiłam do wyschnięcia, po czym wycięłam. Również na kalce wykonałam liście przy pomocy stempla oraz czarnego pudru do embossingu. 

On carbon paper, I made a stamp with the figure of a woman in black ink. I let it dry and then cut it out. I also made leaves on tracing paper with a stamp and black embossing powder.


Na papierze akwarelowym odbiłam stemple liści monstery i pokolorowałam je przy pomocy zielonego shimmer powder. Wszystkie liście wycięłam i przeszłam do budowania głównej kompozycji.


I stamped the monstera leaves on the watercolor paper and colored them with green shimmer powder. I cut out all the leaves and proceeded to building the main composition.



Stempel z kobietą umieściłam na dystansie po prawej stronie kartki, następnie ułożyłam kompozycję z ręcznie robionymi kwiatami po skosie, wzdłuż przecięcia papieru.

I placed the stamp with the woman on the distance on the right side of the sheet, then I made a composition with hand-made flowers diagonally along the cut of the paper.



Na koniec kompozycję uzupełniłam kilkoma czarnymi gałązkami, sznurkiem i fragmentem zembossowanej na czarno tekturki ramki. Dodałam również pasujący napis i kilka czarnych perełek.

At the end, I supplemented the composition with a few black twigs, string and a fragment of a black-embossed cardboard frame. I also added matching lettering and some black pearls.





Jak Wam się podoba takie połączenie kolorystyczne?

How do you like this color combination?


Użyte materiały:

  
  
 



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...