wtorek, 15 lutego 2022

Lody malinowe z miętą

 Cześć, 

tęskniąc za latem postanowiłam wykonać kartkę w kolorach ulubionych lodów ;) Co powiecie na takie połączenie malinowego różu i mięty? Jako że jestem miłośniczką dużych kompozycji nie obyło się oczywiście bez kwiatów, ale zacznijmy po kolei.

Hi,

missing summer, I decided to make a card in the colors of my favorite ice cream;) How about such a combination of raspberry pink and mint? As I am a lover of large compositions, it was not without flowers, of course, but let's start one by one.



Tło w odcieniach ciemnego różu wykonałam na papierze akwarelowym za pomocą akwareli oraz mgiełki akwarelowej, nanosząc kolejno oba preparaty do momentu aż uznałam, że jestem zadowolona z uzyskanego efektu. Po wysuszeniu naniosłam dodatkowo ciemno różowym tuszem, stempel z motywem nut, tak aby tło było ciekawsze i nabrało odrobinę głębi. 

I made the background in shades of dark pink on watercolor paper with watercolors and watercolor mist, applying both preparations one by one until I decided that I was satisfied with the result. After drying, I applied a stamp with a note motif with a dark pink ink, so that the background was more interesting and took on a bit of depth.



Kolejnym etapem było przygotowanie tła embossowanego. Papier akwarelowy o grubej strukturze przetarłam tuszem do embossingu i pokryłam różowym pudrem. Po wysuszeniu powtórzyłam czynność używając pudru miętowego. Dzięki temu uzyskałam ciekawą połyskującą powłokę z przechodzących przez siebie kolorów. Z uzyskanego papieru wycięłam kilka sześciokątów, które następnie umieściłam na kartce za pomocą dystansu.

The next step was to prepare the embossed background. I rubbed the coarse watercolor paper with embossing ink and covered it with pink powder. After drying, I repeated the activity using mint powder. Thanks to this, I obtained an interesting glossy coating of colors passing through each other. From the obtained paper, I cut out a few hexagons, which I then placed on the sheet with a spacer.




Mając tak przygotowaną bazę, zaczęłam budować główną kompozycję. Do jej wykonania użyłam fragmentu tekturowej serwetki, układając ją tak by wychodziła spod kwiatów. Ręcznie robione kwiaty umieściłam na sizalu. Całość uzupełniłam listkami z kalki wykonanymi stemplem i białym pudrem, sznurkiem i perełkami. Na sam koniec dodałam pół perełki oraz napis.

With the base prepared in this way, I started to build the main composition. To make it, I used a piece of cardboard napkin, arranging it so that it comes out from under the flowers. I placed handmade flowers on sisal. I completed the whole with tracing paper leaves made with a stamp and white powder, string and pearls. At the end, I added half a pearl and an inscription.






Użyte materiały

 

Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...