niedziela, 13 lutego 2022

Mix Mediowy konik morski

 Cześć!

Już od dawna chodził mi po głowie pomysł na wykonanie pracy z trybikami i efektem galaxy. Ostatnio szukając czegoś w pracowni w moje ręce trafił cudny konik morski. Pomyślałam sobie, że to nie pora roku na koniki morskie, ale zaraz zaświtało mi w głowie, że można go zrobić w zupełnie nie letnim klimacie.

Początkowo ten konik wpadł w ręce mojego syna, dlatego był pomalowany różnymi kredkami. Ale czarny kolor z łatwością sobie z tym poradził. Po pomalowaniu bazy elementy, które miałam w głowie praktycznie same zaczęły się układać w całość. I tak oto powstał mój mechaniczny konik morski z elementami galaxy.

Podoba Wam się takie połączenie?

Jeśli chcecie sami wykonać pracę w podobnym klimacie to zapraszam na TUTORIAL






Produkty, których użyłam:




Buziaki Kochani, bawcie się dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...