wtorek, 1 lutego 2022

Wycieczka do lasu

 Witajcie,

za oknem deszcz, wiatr i nieprzyjemny chłód. Każdemu marzy się już odrobina słońca i przyjemnego, rześkiego wiosennego powietrza. Wiadomo, że najlepsze powietrze jest zawsze w lesie, dlatego też zapraszam Was dziś na małą wycieczkę do lasu...

Hello,

rain, wind and unpleasant chill outside the window. Everyone dreams of a bit of sun and pleasant, fresh spring air. It is known that the best air is always in the forest, so I invite you today for a little trip to the forest ...


Kolekcja papierów Forest Tea Party jest jedną z moich ulubionych, często lubię do niej wracać. Naturalne kolory, które dają wiele możliwości działania i liście paproci które tak bardzo lubię. W asortymencie agaterii znajdziecie wiele produktów takich jak stemple czy tekturki, które idealnie wpasowują się w klimat tej kolekcji. I właśnie po takie połączenie sięgnęłam tym razem.

The collection of Forest Tea Party papers is one of my favorites, I like to come back to it often. Natural colors that offer many possibilities and fern leaves which I like so much. Agateria's assortment includes many products, such as stamps and chipboard, which fit perfectly into the atmosphere of this collection. And it was this combination that I reached for this time.


Zanim przystąpiłam do pracy wymyśliłam sobie układ kompozycji. Następnie za pomocą jednego z moich ulubionych stempli z liściem paproci wzbogaciłam jasne tło w delikatne zielone liście. Stemple odbiłam tak, żeby stanowiły tło dalszej kompozycji.

Before I started working, I came up with a composition layout. Then, with one of my favorite fern leaf stamps, I enriched the bright background with delicate green leaves. I have reflected the stamps so that they constitute the background of the further composition.


Z ciemniejszego papieru docięłam ramkę i to na niej oparłam pozostałe elementy. Do zbudowania całej dekoracji wykorzystałam tekturki z różnego rodzaju liśćmi - paproci, które pozwoliły wyciągnąć kompozycję w górę i dół. Liśćmi z zestawu, które idealnie wypełniły przestrzenie przy kwiatach oraz gałązkami z jagódkami, które dodatkowo podkręciły leśny klimat.

From darker paper, I cut the frame and rested the other elements on it. To build the whole decoration, I used cardboard with various types of leaves - ferns, which allowed me to draw the composition up and down. The leaves from the set, which perfectly filled the spaces next to the flowers, and twigs with blueberries, which additionally boosted the forest atmosphere.




Aby nadać odrobinę elegancji po środku kompozycji umieściłam owalną tekturkową ramkę, na której umieściłam wyciętą z kolekcji myszkę. Wszystkie tekturki pozostawiłam w naturalnym kolorze, żeby jak najbardziej nawiązać do leśnego klimatu i natury. 

To give a little elegance in the middle of the composition, I placed an oval chipboard frame on which I placed a mouse cut from the collection. I left all the chipboard in a natural color to refer to the forest climate and nature as much as possible.


Całość uzupełniłam ręcznie robionymi kwiatami, sizalem oraz dodatkowymi liśćmi wyciętymi z kolekcji. Na koniec dodałam okazjonalny, uniwersalny napis, wykonany stempelkiem.

I complemented the whole with handmade flowers, sisal and additional leaves cut from the collection. Finally, I added an occasional, universal inscription made with a stamp.




Materiały użyte w projekcie







Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...