środa, 9 lutego 2022

Wpis do Art Journal'a - na otarcie łez.

 Dzień dobry.

W minioną niedzielę stworzyłam ten oto wpis do art journal'a. 

Ten dzień był dla mnie bardzo pechowy, gdyż nie udało mi się dołączyć do transmisji na żywo na fanpage FB Agaterii. Wielka szkoda, bo właśnie na tym live jednocześnie tworzyły swoje wpisy do art journal'a Agatka - właścicielka Agaterii, Wiola Starzak oraz Pati Pieczara DreamyAttic. Miałam z nimi tworzyć i ja.

Ale skoro złośliwość rzeczy martwych do tego nie dopuściła - swój wpis tworzyłam oglądając i słuchając dziewczyn czyli będąc jedynie obserwatorką liv'a.

O dziwo, mój wpis wyszedł bardzo kolorowy, taki trochę na przekór zimie.

Do jego stworzenia użyłam maski szachownica (mała) , maski stokrotki , pastę modelującą, stempel kratka 1 , stempel kratka 2 , stempel pismo ozdobne a także wycinanki : latarenka oraz kamieniczki.


Nie jestem specjalistką od art journal'i. Wiele muszę sie jeszcze nauczyć, ale lubię je tworzyć. Przy ich tworzeniu tak naprawdę nic nas nie ogranicza, nie są narzucone żadne reguły, co sprawia, że każdy jest inny, wyjątkowy i nie raz bardzo osobisty. 


Oto kilka zdjęć mojego wpisu.

 




Zapraszam Was jeszcze na koniec do obejrzenia zdjęć produktów przeze mnie użytych przy tworzeniu pracy.









Serdecznie pozdrawiam, 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...