środa, 16 lutego 2022

Miłość na całe życie

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Walentynki już za nami, ale dobrze byłoby, gdyby miłość nadal trwała ;-) - najlepiej całe życie! A na sukces w tej dziedzinie Agateria proponuje receptę na stemplu, który użyłam w mojej dzisiejszej kartce:

St. Valentine's Day is over, but it'd be nice if love continued ;-) - preferably for a lifetime! Agateria gives you a recipe for success on that matter in a form of a quotation stamp that I used for my today's card:


Stempel odbiłam i embossowałam złotym pudrem. Następnie owal z cytatem umieściłam w centrum kartki, w ramce utworzonej z pomocą maski i pasty modelującej:

I stamped the quotation and embossed with golden ep. Then I placed the oval with the stamped quotation in the centre of the card, in a frame made with a stencil and modeling paste:


Ramkę udekorowałam bukiecikami róż z dodatkiem tekturkowych gałązek:

I decorated the frame with rose bouquettes with chipboard twigs:


Całość zaś wieńczą złote serduszka i kropelki:

I finished the card off with gold hearts and drops:


A oto wykorzystane materiały:

Here's what I used:

 

I to już wszystko na dzisiaj, zaglądajcie tu codziennie po nowe inspiracje od naszego zespołu :-)

That's all for today, visit us every day for more inspiration from our DT :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...