sobota, 22 października 2022

Agateriowe Święta - część ósma.

 Witajcie :)

Dzisiaj Agateriowe Święta nietypowo, bo w sobotę - ot, taki psikus z przyczyn nieplanowanych.

Jak Agateriowe Święta to oczywiście świąteczna kartka. I dzisiaj tylko jedna, ale za to typowo  przestrzenna.

Kartka jest kwadratowa (bardzo mi ta kwadratowa baza do świątecznych kartek podpasowała).

Na bazę kartki nakleiłam dwie warstwy papierów scrapowych. Na oklejoną bazę na kosteczkach dystansowych przykleiłam wycinankę Koronki zimowe ramki 2 potraktowaną tuszem i pudrem do embossingu Białym (do detali)

Podobnie postąpiłam z wycinanką Ostrokrzew, którą również potraktowałam tuszem i pudrem do embossingu Białym (do detali) i przykleiłam na koronkową wycinankę.  

Następny krok, to stworzenie kompozycji kwiatowej, dlatego też na papierze scrapowym odbiłam stempel Liść - Gałązka, który wycięłam i nakleiłam w miejsce planowanej po prawej stronie kartki kompozycji. 

Kolejna "zielenina" to odbity tuszem do embossingu i potraktowany pudrem do embossingu Różowe Złoto  stempel z zestawem gałązek świątecznych Christms Time - Gałązki HS0804

Po wycięciu i przyklejeniu tak przygotowanych gałązek dokleiłam pukiel zielonego sizalu oraz na to wszystko foamirowe poisencje.

Na koniec nakleiłam odbity i zembossowany napis stempla Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

I kartka gotowa. Zapraszam do obejrzenia szczegółów.










Poniżej wizualny spis użytych agateriowych produktów.









Pozdrawiam Was serdecznie życząc Miłego Dnia - Jola Jachowicz :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...