czwartek, 13 października 2022

Gołąbek na chrzest

 Witajcie, chrzest to wyjątkowe wydarzenie w życiu nie tylko maluszka ale i całej rodziny. Warto je upamiętnić w wyjątkowy sposób. Świetną pamiątką będzie personalizowana kartka w pudełku. I właśnie taką kartkę chciałabym Wam dziś zaprezentować. 


W swoim projekcie postawiłam na uniwersalne, eleganckie kolory, które będą pasować zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Jak widzicie kartka nie zawiera żadnego napisu - zostanie ona w pełni spersonalizowana.

Głównym punktem kartki jest tekturka gołąbka, którą umieściłam dodatkowo na warstwach - serwetki oraz wianka.


Wokół gołąbka wykonałam podwójną, asymetryczną kompozycje kwiatową. Kwiaty wykonałam z białej tkaniny, odbijając na nich stemple środków do kwiatów. Uzupełniłam je liśćmi wykonanymi na kalce metodą embossingu. Do zembossowania liści wykorzystałam biały i zielony puder. Aby kompozycje były bardziej bogate, dodałam kilka sztucznych dodatków, sizal, gazę oraz złote mikrokulki.









W projekcie wykorzystałam:

 
  
 
 


Pozdrawiam

Marta

Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...